Co powinna zawierać dobra
Strategia Employer Branding?

Pojęcie to jest bardzo szerokie, ale u jego podstaw krzyżują się ze sobą przede wszystkim takie dziedziny jak:

Human Resources (HR),

Marketing (wraz z komunikacją graficzną)

Public Relations (PR).

Ciekawostka

Dzisiaj na rynku pracy spotykają się przedstawicie aż czterech różnych pokoleń, co ma istotny wpływ na to jak kształtować Strategię Employer Branding.

Employer Branding

Czym zatem jest
Strategia Employer Branding?

Jest to plan działania mający na celu budowanie i promowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy wśród obecnych i potencjalnych pracowników.

 

Główne cele strategii Employer Branding:

• przyciąganie wysokiej jakości talentów,
• zwiększanie zaangażowania pracowników,
• redukcja rotacji kadry,
• budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku pracy,
• umocnienie jej konkurencyjności.

Budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy przynosi liczne korzyści, takie jak:

• poprawa zadowolenia pracowników,
• większe zaufanie otoczenia,
• lepsze wyniki finansowe.

Warto skupić się na dobrych warunkach pracy, benefitach pozapłacowych i rozwoju kompetencji pracowników, uwzględniając różnorodność potrzeb swoich pracowników.

 

Największą szansę na wyróżnienie swojej marki pod względem atrakcyjności mają firmy, które podjęły decyzję o opracowaniu i wdrożeniu w życie porządnie przygotowanej strategii Employer Branding.

Z nami osiągniesz przewagę konkurencyjną!

Zapraszamy
do współpracy

Masz problem z pozyskaniem kandydatów do pracy? A może Twoi pracownicy za często rotują?

Zadbamy o stabilność i kompetencje Twojej kadry.

Sprawdź
pathfinder
pathfinder

Zatrudnimy dla Ciebie nowych
pracowników i zajmiemy się kadrami
oraz płacami.

Skontaktuj się
z nami

Pozwól znaleźć dla siebie najlepszych kandydatów, którzy wesprą Twoją firmę niezależnie od branży. Sprawdź nasze możliwości.




    * pola wymagane

    Wyślij